România achiziționează de la Tofan Grup uzinele de anvelope Silvania din Zalău, județul Sălaj, Victoria din Florești, județul Prahova și fabrica de reșapat anvelope din București. Compania își stabilește sediul în clădirea World Trade Center de la Casa Presei.
România a devenit Centrul Regional al Grupului Michelin pentru activitățile din zona Balcanilor, sediul central fiind la București.
Este înființat departamentul de cartografie de la București. În prezent, Michelin are doar două departamente de cartografie, unul la Clermont-Ferrand, Franța și cel de-al doilea, la București.
Este creat Michelin Business Services, pentru a accelera dezvoltarea și îmbunătățirea performanței centrelor de servicii partajate.
Michelin România se mută în cel de-al doilea și actualul sediu din clădirea Global Business City, Voluntari, Ilfov.
Michelin România devine centru de coordonare pentru regiunea Europa Centrală. La nivelul anului 2020, regiunea include 20 de țări, 18 situri dintre care 7 uzine, 5 centre de distribuție, 6 birouri comerciale și 13.000 de angajați.
Michelin Business Services devin Michelin Corporate Business Services, CBS sau Centrul de Servicii Partajate. 586 de angajați se ocupă de activități în patru domenii diferite - Serviciu Clienți, Achiziții, Financiar, Personal. Inițial activitățile CBS din București aveau ca scop Europa Centală și de Sud, treptat perimetrul geografic s-a extins către toată Europa, iar pentru câteva activități, cum ar fi zona de administrarea a vânzărilor, CBS București a depășit granițele deservind Africa - India - Orientul Mijlociu.
Pentru a spori accesibilitatea şi a îmbunătăţi siguranţa traseelor montane din Munţii Iezer Păpuşa, 111 voluntari Michelin România, îndrumaţi de echipa Asociaţiei Oxigen şi Echipa Salvamont Câmpulung, participă la o acţiune de reamenajare a Refugiului Iezer şi de remarcare a traseelor montane care conduc către acesta.
Michelin Corporate & Business Services câștigă 2 premii și 2 nominalizări la Gala Asociației Liderilor în Servicii de Business, pentru proiectele implementate și implicarea colegilor.
Alături de colegii lor din fabrică, angajații Michelin participă la Bike Day@Victoria, la aniversarea a 80 de ani de activitate a fabricii de anvelope din Florești.
Peste 100 de voluntari Michelin, în parteneriat cu Teamwork, fac curățenie în grădina botanică.
Michelin Corporate & Business Services este recunoscut printre cele mai performante 20 de centre de servicii din lume, conform unui studiu realizat de Shared Services Organization Network.
Michelin România obține pentru prima oară certificarea Top Employers în urma unei analize riguroase realizate de Institutul Top Employers din Olanda, cel mai prestigios institut din domeniu. Compania reușește să obțină certificarea datorită strategiei de resurse umane și culturii sale organizaționale.
Michelin România primește pentru al doilea an certificarea Angajator de Top. Cele mai mari punctaje au fost obținute de Michelin la categoriile Strategie de Business și Leadership. În ceea ce privește Strategia de Business, echipa Top Employers a analizat modul în care angajații sunt implicați în procesul de înțelegere și implementare a strategiei adoptate de companie, iar pentru categoria Leadership, Institutul a analizat modelul de conducere existent în cadrul organizației și modul în care este utilizat pentru a asigura dezvoltarea profesională a angajaților.